Wednesday, March 7, 2012

就这一个星期令我超级hua疑自己的能力。。。
我阿姨说我是个眼很浅的女生。。。
以前她骂我一下子我就会哭。。。原来她的女儿以前也是这样,她哥哥看戏的时候也是这样。。。
不过当我在戏院里我哭但我的朋友都不哭的。。。

作为一个喜欢面对客人和喜欢跑来跑去的我。。。怎么能一下子又哭呢??这样改天怎样做高的职位,怎样管我的属下。。。

说到我的前途。。。我根家的迷茫。。。我现在其实有Event Management, Hotel - Management/Operation , Airline-Ticketing/Air Stewardess 可以选。。。不过我很担心。。。一选错就会浪费我的几年青春,代表我在事业的跑道上迟别人一步。。。我以前在Shangri-La KL training 的时候超开心,被客人投诉我也无所谓也没哭。。。会不会现在比较眼浅??还是面对父母跟客人会不一样???谁可以救救我!!!请哪位高人来告诉我到底我是怎样的人。。。我因该选那里一个职位改天可以很顺利。。。很烦恼!!!不想在想了!!!

我了解
event 10-15years when im 30years old 1 month can earn 10k
air stewardess-1 month can earn 10-20k but very fast will feel boring de...
ticketing- too boring although face lots of customers but sit there cant walk in airline...
hotel management-too boring now i still want to always walk while walking...
hotel operation-
travel working??i have line to work in Perth Australia... i know ned to pay 2550 intotal for travel visa plus airline plus 75aus per week to stay n 20aus perday to eat or maybe per meal... stay for 3-6months is not a bad job tho....but study until degree must like that meh?? but just becoz study until degree so must sacrifice what i want to do meh??why must i do just following the society??
hotel operation- got abit like event management...

No comments: