Sunday, December 12, 2010

以下这篇是 Alviss Kong在自杀前写的...

『Alviss Kong』

你的无情...给了我无比的缺心

徐明彬

在你的世界里...爱情是什么 ?

我抛下一切去挽回你....你却可以很无情地把我一次又一次的推开

你说你爱我..你说你并没变...你只是不想了....不想了...无论我怎么做..也是不想了

你的绝情...真的给了我无比的缺心去了断自己

很傻吧..? 我也觉得自己很傻...我说过的i love u...i said it i meant it...i'll love u till the moment i die

现在我也说了...我要帮自己做个了断

不是完全因为你..只不过在我的世界里..的确只有爱情...而你就是我最爱的人

今天谢谢你的最后回忆....在cinema里你给的拥抱那科..我觉得一切的感觉都回来了

只没想到...最后..你依然坚持了你的决定

你变了...你说你依然爱我...但是我却发觉你根本爱上跟他们一起的感觉

爱情...我玩不起...两场的爱..我已经把自己搞到不知道象什么了...

很遗憾的是....既然在最后一天里..你也不把送你回家的机会给我...算吧...

以后也不会再有这机会了.....因为当你读完这些后..我已不在人世

你的爱..我无法了解..但跟你的这4个月里...是我人生中最开心的

就让我成为你回忆中的永恒....

devil bin this is the way how i love,perhaps ppl will think it was crazy

i've never tried to put down my pride my dignity my ego-ness on my first ex...but u were totally diff,i put down my pride my dignity my every shit

just to beg u....but i failed...as always im just a failure in a relation

but that's just me,i'll only do the things which i think its worth...

will i became ur memory forever ? who knows..since u were already special when the first sight i saw u...

perhaps,u'll just fucking laugh at me...i bet there's plenty of ppl will laugh too =) but who cares ?

that's just me...that's the way i are....

the last thing

i do appreciate everything about us....u were the light in my life..u given me determination for my future...but everything is gone...i don't blame u actually...

because 爱情是自由的 ~ so just wish u'll have ya happy life in d future

ILY & IMY ~ sorry that i couldn't brings u to walk until the end of the day

希望你会记得在你的生命中...曾几何时有个一个那么爱你的人出现过 <3 spirit =")">

No comments: